← موزیک
آهنگ ایلیا اسدی زیر بارون
Iliya Asadi

متن آهنگ
───┤ ♩♬♫♪♭ ├───
چقدر راحت گذشتی از عشقی که بینمون بود!
چقدر ساده شکستی دلی رو که نیمه جون بود
تو میری منو میکشه بعد تو فکر خندهت!
نمیگم نرو اما یه خواهشی دارم ازت…
اگه دیدی منو تنها تو خیابون!
راه میرم زیر بارون نیا جلو جون دوتامون
اگه دیدی منو تنها تو خیابون…
راه میرم زیر بارون نیا جلو جون دوتامون….
میخوام بی خیال باشم اما یه لحظهم نمیشه!
برای دلم هیچی غیر تو مرهم نمیشه…
به هر در زدم تا که شاید بمونی تو دنیام!
تو که داری میری فقط از تو یه چیزی میخوام
اگه دیدی منو تنها تو خیابون…
راه میرم زیر بارون نیا جلو جون دوتامون!
اگه دیدی منو تنها تو خیابون…
راه میرم زیر بارون نیا جلو جون دوتامون…
───┤ ♩♬♫♪♭ ├───
نظرات
هنوز نظری ثبت نشده. اولین نفر باش!