← موزیک
آهنگ مهرزاد عسگری ضربان
Mehrzad Asgari

متن آهنگ
───┤ ♩♬♫♪♭ ├───
بگو کجایی که سردمه خنده هات درمون دردمه…
بی تو دلم پره از غمه بخدا بدجوری خستم…
عطر موهات واسم ملزمه من ارادم رو تو محکمه!
قانع نمیشم با کمت، سر تو جنگیدم با همه!
تورو من از خودم بیشتر میخواستم…
ببین هنوز من از دیشب بیدارم…
به اوضاع بدی کردی دچارم…
چجوری با غمت طاقت بیارم…
میخونم از چشات مرتب از ضربان میوفته قلبم!
نبودت درد ناعلاجه میشه تو قلبم یه فاجعه!
کاش مثل من تو بودی عاشق کاش…
تورو من از خودم بیشتر میخواستم…
ببین هنوز من از دیشب بیدارم!
به اوضاع بدی کردی دچارم…
چجوری با غمت طاقت بیارم!
───┤ ♩♬♫♪♭ ├───
نظرات
هنوز نظری ثبت نشده. اولین نفر باش!