← موزیک
آهنگ تو که میگی من نامردم ریمیکس اینستا
Saeid Nikbakht

متن آهنگ
───┤ ♩♬♫♪♭ ├───
یه زمون کار من این بود مثل دیوونه ها…
نشون از تو بگیرم من ز در خونه ها!
حالا هرجا میشینی پشت سرم بد میگی
که فلونی شده دوردیکش میخونه ها…
تو که میگی من نامردم آخه مگه من چه کردم!
خوب میدونم تو دنیا به تو یکی بد نکردم
خوب میدونم تو دنیا به تو یکی بد نکردم…
یه زمون کار من این بود مثل دیوونه ها
نشون از تو بگیرم من ز در خونه ها!
حالا هرجا میشینی پشت سرم بد میگی…
که فلونی شده دوردیکش میخونه ها
تو که میگی من نامردم آخه مگه من چه کردم
خوب میدونم تو دنیا به تو یکی بد نکردم!
خوب میدونم تو دنیا به تو یکی بد نکردم
تو که شمع روشن محفل بچه ها بودی…
ولی با من همیشه مثل غریبه ها بودی
مگه بد کردم اگه مشکلو آسون کردم…
چه کنم چاره ندارم مگه من بد کردم!
تو که میگی من نامردم آخه مگه من چه کردم
خوب میدونم تو دنیا به تو یکی بد نکردم
خوب میدونم تو دنیا به تو یکی بد نکردم….
تو که شمع روشن محفل بچه ها بودی!
ولی با من همیشه مثل غریبه ها بودی
مگه بد کردم اگه مشکلو آسون کردم…
چه کنم چاره ندارم مگه من بد کردم…
تو که میگی من نامردم آخه مگه من چه کردم
خوب میدونم تو دنیا به تو یکی بد نکردم
خوب میدونم تو دنیا به تو یکی بد نکردم!
───┤ ♩♬♫♪♭ ├───
نظرات
هنوز نظری ثبت نشده. اولین نفر باش!