← موزیک
آهنگ The Magic از Witchz
Witchz

متن آهنگ
───┤ ♩♬♫♪♭ ├───
I’ve got the magick….
من جادو رو دارم….
I feel like I’m screaming
احساس میکنم دارم جیغ میزنم!
But a moan is all I’m leaving
اما تموم چیزی که باقی میذارم ناله و زاریه!
Got a pain of the mind…
درد روحی گرفتم…
Need some change in my life!
به یکم تغییر تو زندگیم نیاز دارم…
What is it I’m seeking
در جست و جوی چی هستم….
Does this life have any meaning!
این زندگی هیچ معنی ای داره…
Lived a dangerous life!
زندگی خطرناکی داشتم…
And it’s run out of time…
و وقتش تموم شده…
Kill them all let’s prey
همرو بکش بزن بریم شکار کنیم!
───┤ ♩♬♫♪♭ ├───
نظرات
هنوز نظری ثبت نشده. اولین نفر باش!