FullArshive
← موزیک

آهنگ The Magic از Witchz

Witchz
کیفیت 320 غمگین Witchz
آهنگ The Magic از Witchz
آهنگ The Magic از Witchz
Witchz
دانلود (320)

متن آهنگ

───┤ ♩♬♫♪♭ ├─── I’ve got the magick…. من جادو رو دارم…. I feel like I’m screaming احساس میکنم دارم جیغ میزنم! But a moan is all I’m leaving اما تموم چیزی که باقی میذارم ناله و زاریه! Got a pain of the mind… درد روحی گرفتم… Need some change in my life! به یکم تغییر تو زندگیم نیاز دارم… What is it I’m seeking در جست و جوی چی هستم…. Does this life have any meaning! این زندگی هیچ معنی ای داره… Lived a dangerous life! زندگی خطرناکی داشتم… And it’s run out of time… و وقتش تموم شده… Kill them all let’s prey همرو بکش بزن بریم شکار کنیم! ───┤ ♩♬♫♪♭ ├───

نظرات

هنوز نظری ثبت نشده. اولین نفر باش!