← موزیک
آهنگ میلاد زارعی تک و تنها
Milad Zarei

متن آهنگ
───┤ ♩♬♫♪♭ ├───
من تک و تنها موندم تو خیابون!
بدون تو خستم زیر نم بارون…
روبه روم آدما هی میان و میرن!
همه دیگه واسم بعد تو غریبه ان…
من تورو گم کردم تو منو گم کردی…
دلتنگ اون روزام چی میشه برگردی
کی قدر من آخه اینقدره میخوادت
یاد تو همراهم خدا به همراهت!
اگه میشه برگرد بیا پیشم…
د آخه بی تو دیوونه میشم
من اگه پاش بیوفته بازم!
واسه تو همون آدم همیشه…
هرکی ازت پرسید چرا رفتی اصلا چیزی نگو!
رفتی چرا از پیش من فقط به من اینو بگو
نمیدونی که بعد تو چطوری من سر میکنم…
جاتو با هیشکی بعد تو هیچ جوره پرنمیکنم!
───┤ ♩♬♫♪♭ ├───
نظرات
هنوز نظری ثبت نشده. اولین نفر باش!