← موزیک
آهنگ مهدی بی معین سوژه
Mehdi Bimoein

متن آهنگ
───┤ ♩♬♫♪♭ ├───
دُور خودم میگردم و بازم نمیبینم تو رو…
باید نمیذاشتم بری، باید نمیگفتم برو!
با رفتنت بارون گرفت، با رفتنت ویرون شدم…
با رفتنت سوژه واسه، حرفای این و اون شدم!
زندگیم بی تو تووی نیمهی تاریکشهها…
قلب من بی تو داره درد بدی میکشهها…
جوریکه حتی نمیشه حدسشو زد میشه ها!
میگی من گفتم برو، حالا دارم میگم بیا
همه هستن و تو نیستی، همه چی خرابه اینجا…
منو هیشکی نمیفهمه، خستهم و گیجم و تنها…
وای از این حسرت و وای از، این شب و روزای کشدار
بی چشات کلافهم از بس، زل زدم به در و دیوار!
───┤ ♩♬♫♪♭ ├───
نظرات
هنوز نظری ثبت نشده. اولین نفر باش!