← موزیک
آهنگ ژکان شب بود
Zhakan

متن آهنگ
───┤ ♩♬♫♪♭ ├───
شب بود کل شهر تاریک…
من فقط تورو میدیدم…
میدونم تو ام دلت گرفته بود!
تا وقتی من از راه رسیدم
یه زنگ بزنم به من!
زمین که نمیره آسمون…
خدا میدونه هرچی خوبه میخوام واسه اون
مسیرمون قشنگه تا آخرش داره نور!
داریم هوا همو گیر کنه به هم کارمون…
یه زنگ بزنم به من
زمین که نمیره آسمون
خدا میدونه هرچی خوبه میخوام واسه اون!
مسیرمون قشنگه تا آخرش داره نور
داریم هوا همو گیر کنه به هم کارمون…
من رو تو حساب کردم گلم
چرا باید دست دست کنم!
میام جلو حسمو میگم بهت…
من با دلم هم دست شدم…
فک نمیکنم به آخرش
عشقمونو یادت نره…
یه زنگ بزنم به من!
زمین که نمیره آسمون
خدا میدونه هرچی خوبه میخوام واسه اون
مسیرمون قشنگه تا آخرش داره نور
داریم هوا همو گیر کنه به هم کارمون…
یه زنگ بزنم به من!
زمین که نمیره آسمون…
خدا میدونه هرچی خوبه میخوام واسه اون
مسیرمون قشنگه تا آخرش داره نور…
داریم هوا همو گیر کنه به هم کارمون!
───┤ ♩♬♫♪♭ ├───
نظرات
هنوز نظری ثبت نشده. اولین نفر باش!