← موزیک
آهنگ آرش فرخزاد شب بود بیابان بود زمستان بود
Arash Farokhzad

متن آهنگ
───┤ ♩♬♫♪♭ ├───
شب بود بیابان بود زمستان بود…
یارم در آغوشم هراسان بود!
از سردی افسرده و بی جان بود…
در فکر من سیمین بر خوشگل!
از جسم و جان خود بودم غافل…
میکوشیدم بهرش از جان و دل…
میبردمش با خود سوی منزل!
گیسویش از باد و باران گشته آشفته…
بر سر هر تار مویش یک پری خفته…
زیر پاهایش هزاران دل شکفته!
طی شد راه دشوار…
آخر بر من و یار!
بوسه گرمی به او دادم…
بردم همه رنج و غم از یادم!
───┤ ♩♬♫♪♭ ├───
نظرات
هنوز نظری ثبت نشده. اولین نفر باش!