← موزیک
آهنگ سامتین رفتی
کیفیت 128 غمگین

آهنگ سامتین رفتی
متن آهنگ
───┤ ♩♬♫♪♭ ├───
تا بودی زندگی قشنگ بود…
از پیشمون رفتی، چقد زود!
دلخوشی دختر، پدر بود…
تنگه دلم بدجور…
روشنیِ قلبم، کجایی؟
بچگونه میگم، بابایی!
اگه میشه برگرد…
واسم سخته جدایی…
دلم پیش تو میمونه
چراغونی میشد با خنده هات خونه
یه قاب عکس کهنه دلخوشیمونه!
تو نیستی بعد تو “سایه” دلش خونه
همه بچه ها امروزو…
برای پدراشون جشن میگیرن…
کجا گم کردمت، لعنت به تقدیرم!
دلم میخواست منم کادو بگیرم…
حالا که نیستی بعد تو دنیای من تاریکه
حالا بجای تو به من این غصه ها نزدیکه!
تنها رفیق واقعیِ زندگیم بودی تو
ای تکیه گاهم چجوری باور کنم دوریتو
بابا بدون تو شده خالیِ خالی پشتم…
بابا بگو بعد تو من باید به چی دلخوش شم!
───┤ ♩♬♫♪♭ ├───
نظرات
هنوز نظری ثبت نشده. اولین نفر باش!