← موزیک
آهنگ ماهان دارابی صد سال
Mahan Darabi

متن آهنگ
───┤ ♩♬♫♪♭ ├───
آرزومه آرزومه با تو باشم بیا افتاب لبه بومه…
آرزومه گه سنگم تورو باز ببینتت این دل تنگم!
بده من دوتا دستاتو بگیرم بگیرم…
من زندونی تو چشات اسیرم اسیرم!
تو که ماهی توی شبام همیشه
بدون تومن هیچ جایی نمیرم
صد سال بعد تازه میفهمی من عاشقتم!
هر سال من هی بیشتر بیشتر عاشقم…
من با تو یعنی دوتا دیوونه مثل هم!
با من باش با تو خوبه همیشه حس من
اون که باخته همه چیشو
دلم بود دلم بود دلم بود!
با بد و خوب تو ساخته…
دلم بود دلم بود دلم بود…
بدهمن بده من دوتا دستاتو بگیرم بگیرم…
من زندونی تو چشات اسیرم اسیرم…
تو که ماهی توی شبام همیشه!
بدون تومن هیچ جایی نمیرم…
صد سال بعد تازه میفهمی من عاشقتم
هر سال من هی بیشتر بیشتر عاشقم
من با تو یعنی دوتا دیوونه مثل هم…
با من باش با تو خوبه همیشه حس من!
───┤ ♩♬♫♪♭ ├───
نظرات
هنوز نظری ثبت نشده. اولین نفر باش!