← موزیک
آهنگ ده ترسم بمرم حسن زیرک
Hasan Zirak

آرشیو آهنگ های حسن زیرکآرشیو آهنگ های کردی
متن آهنگ
───┤ ♩♬♫♪♭ ├───
دەترسەم بمرم جوانێ نهتبینمهوه!
میترسم بمیرم و دیگر آن زیباییات را نبینم…
به جوانهم ههرگیز کهژاڵ سهر بنمهوه!
در جوانیام هرگز رویت را از یاد نبردهام
نازدار و نازدار نازدارت کردم…
ای نازنین نازت را کشیدم و عزیزت کردم…
بێ سووچ بێ تاوان بمرادت کردم
بیهیچ گناهی و بیهیچ خطایی دلم را به تو دادم…
ختام تیا نەبوو بد ناوەمت کردم!
گناهی نداشتم ولی نام بد برایم گذاشتی
ئەگەر میلکت جوانێ وەک جارانهوه بیه!
اگر به راستی زیباییات مثل گذشته باشد…
حای دنیا کهژاڵ له من حرام بیه…
ای وای دنیا ای کژال از من حرام باشی!
با ههر دور و بهر چیبکهم با نازه بیه…
در هر دور و اطراف هر جا که میگردم بیتو میگذرد و سخت است
بێ سووچ بێ تاوان بمرادت کردم…
بیهیچ خطا و گناهی دلم را به تو سپردم!
ختام تیا نەبوو بد ناوەمت کردم…
من خطایی نکردم اما تو بدنامم کردی
───┤ ♩♬♫♪♭ ├───
نظرات
هنوز نظری ثبت نشده. اولین نفر باش!