← موزیک
آهنگ امیر رادریمو یادت
Amir Radrimo

متن آهنگ
───┤ ♩♬♫♪♭ ├───
چرا بارون میاد یادت میوفتم؟
مگه، در گوشت نگفتم؟
چرا؟دارم از تو میپرسم؟
همش به یادتم، همش تو خوابمی…
مگه نگفتی با من تهش کنارمی!
بزار یادم نره حس کنم مال منی
بزار یادم بره نگفتی عاشقمی…
بیا بیا بیا نزار!
با رفتنت بیمار بشم
بیا بیا بیا بمون!
با دیدنت بیدار بشم
بیا بیا بیا نزار
با رفتنت تو خالی شم…
بیا بیا بیا بمون!
با دیدنت بیدار بشم
چقدر بارون بیاد یادت بیوفتم!
من که هرچی می شد به تو می گفتم…
چرا حس می کنم بعد تو تنهام
باید من اینو باید از خودم بپرسم!
باید از خودم بپرسم
چرا دور شدی از من…
باید از خودم بپرسم
چرا حسرت شدی تو من!
باید از خودم بپرسم
چرا بد میشه حالم
مگه نگفته بودی همیشه هواتو دارم…
بیا بیا بیا نزار
با رفتنت بیمار بشم
بیا بیا بیا بمون!
با دیدنت بیدار بشم…
بیا بیا بیا نزار
با رفتنت تو خالی شم…
بیا بیا بیا بمون
با دیدنت بیدار بشم!
───┤ ♩♬♫♪♭ ├───
نظرات
هنوز نظری ثبت نشده. اولین نفر باش!