← موزیک
آهنگ وفایار رفتی
Vafayar

متن آهنگ
───┤ ♩♬♫♪♭ ├───
چرا هر کی عاشقه داغونه…
چرا از عشق دل میشه دیوونه!
چرا عشقت میره نمیمونه
آخه دل کندن مگه آسونه…
من موندم تو کجایی!
آخ که چقد بی وفایی…
رفتی دلم از تو شکست
رفتی هنوز هستم…
من به کسی دل نبستم!
از دوری تو خستم…
انگار به ما نیومده عاشقی…
از عاشقی رسید به ما شکستگی!
نه دیگه من نمیشم اون همیشگی…
آخه درد و دلامو بعد تو بگم به کی!
───┤ ♩♬♫♪♭ ├───
نظرات
هنوز نظری ثبت نشده. اولین نفر باش!