← موزیک
آهنگ علیرضا صائبی نامه
Alireza Saebi

متن آهنگ
───┤ ♩♬♫♪♭ ├───
بارون زده دوباره!
رو گونه های خیسم…
رو کاغذای پاره!
یه نامه مینویسم
قرار نبود جدایی…
نصیب ما دوتا شه…
تو زندگیم نباشی
که زندگیم بپاشه!
به یاد اون روزایی…
که تو همون خیابون
قول دادی که میمونی!
زدی زیرش چه آسون…
قول دادی که میمونی…
زدی زیرش چه آسون
ازت دارم یه خواهش فقط بمون کنارش
دنیای اونو دیگه شبیه من نسازش
کی مثل من میتونه به پای تو بمونه!
تو نم نمای بارون برای تو بخونه
دلم میخواد دوباره
کنار من بمونی!
کتاب سرنوشتو…
برای من بخونی
بهم بگی عزیزم…
عاشق بشیم دوباره!
کنار تو تو بارون…
عجب صفایی داره
منو ببخش که دوریت
خلاصه شد تو نامه!
اگر که خیسه نامه
این تقصیر چشامه…
اگر که خیسه نامه
این تقصیر چشامه…
ازت دارم یه خواهش!
───┤ ♩♬♫♪♭ ├───
نظرات
هنوز نظری ثبت نشده. اولین نفر باش!