← موزیک
آهنگ علیرضا مرادیان مسکن
Alireza Moradian

متن آهنگ
───┤ ♩♬♫♪♭ ├───
تو میری و منم تنها!
کنار غمت میمونم…
من کجای قلبت بودم
که خودم نمیدونم!
درسته غم تو چشمام…
حقیقت و نشون میدن
از شکستن قلب من!
بگو مگه چی بت میدن
حالا برو راحت!
هرجور دلت میخواد…
هرجور که تنهایی
با تو کنار میاد…
من موندم و دردام…
که توی سینم هست
از هر راهی میرم!
تهش میشه بن بست…
بعد رفتنت درد جا موند
هیچ مسکنی نیست واسش
من به تو گفتم!
با تو هستم
حتی اگه!
بد باشه ته تش…
مهره مار روزگارم
دیدی اخر زدی منو نیش!
آخرش حرف خودت شد
قلبمو کردی تو ردیش…
حالا برو راحت
هرجور دلت میخاد
هرجور که تنهایی!
با تو کنار میاد…
من موندم و دردام…
که سوی سینم هست
از هر راهی میرم…
تهش میشه بن بست!
───┤ ♩♬♫♪♭ ├───
نظرات
هنوز نظری ثبت نشده. اولین نفر باش!