← موزیک
آهنگ محمد امراللهی مقصر
Mohammad Amrollahi

متن آهنگ
───┤ ♩♬♫♪♭ ├───
از همون اول نباید بهت بال و پر میدادم ، نباید میدادم
از همون اول نباید تورو آیندم میدیدم ، نباید میدیدم…
از همون اول عاشق بی محلی های دیگرون بودی!
تو خودت میدونی مقصر من نبودم نه نه نه
حیف این همه عشق که بهت دادم من…
پیرم درومد من بی تو گریونم من!
چجور میتونم تورو غریبه ببینم…
تو بگو کجا رفتی بی من
تنها با خودم رفتم سر قرارامون
تنها با خودم رفتم سر خاطراتمون!
تنها با خودم تموم شهر و قدم زدم
تنها با خودم فکر و خیال کردم…
تنهام منو دریاب من که کسیو جز تو ندارم…
تو که بودی چشات دستامو میگرفت با تو بلند میشدم!
به قاصدک بگو من آرزوم رفت…
به ماه بگو که من دیگه ماهی ندارم
به ستاره بگو نور درخشانم رفت!
───┤ ♩♬♫♪♭ ├───
نظرات
هنوز نظری ثبت نشده. اولین نفر باش!