← موزیک
آهنگ فرزاد شادکام مگه میشه
Farzad Shadkam

متن آهنگ
───┤ ♩♬♫♪♭ ├───
بارون همش منو داره یاد تو میندازه…
میدونی میخوام تورو بی حد و اندازه!
رد عشقت هنو مونده تو وجودم…
وقتی میرفتی هنو یاد تو بودم!
دووریت خراب کرد حالمو…
توو اوج عشقت شکوندی بالمو
من به با تو بودن دل بسته بودم…
از همه خسته بودم!
مگه میشه آدم با یه نگا دل ببره…
کاری کردی دارم فک میکنم بت یسره
یکاری کردی دم به دیقه دل تنگت میشم!
حتی دوس ندارم عطرت از تنم بپره…
هیشکی تو نمیشه برام تویی نفسم
میدونی وابستتم به جون تو قسم…
توو تنهاییام همش به تو فک میکنم
خدا اون روزو نیاره به تو نرسم!
───┤ ♩♬♫♪♭ ├───
نظرات
هنوز نظری ثبت نشده. اولین نفر باش!