← موزیک
آهنگ بهزاد مرادی و سعید عبدالهی ما ایرانیم
Behzad Moradi And Saeid Abdollahi

متن آهنگ
───┤ ♩♬♫♪♭ ├───
ما نیکی زرتشتیم که در جام جمیم…
ما خرد کوروشیم که در شجاعت رستمیم…
ما صلابت خشایاریم که در شمشیر آریو برزنیم!
ما خون سیاوشیم که در خروش بابکیم
ما شاهنامه ایم که در وسعت داریوشیم…
من به گوش تو سخن های نهان خواهم گفت!
همه پهلوونامون همین الان بیدارن
از نیرنگ و دقل و وطن فروش بیزارن…
جهانو پس میگیریم دوباره از اهریمن
با کمک عروج و بیداری تو و من…
هدف این تاریکی تسخیر تک تک ماست
تاریخو حتما بخون ببین دروغه یا راست
ولی روی دماوند سیمرغ عشق بیداره!
برای ایران ما نور و شادی میاره
و سومین پرش رو به دست رستم ها داد
بسوزونش قهرمان ایرانشهر بشه آزاد
عشق و شجاعت و صلح میشه دوباره پدید!
زندگی جون میگیره توی ایران جدید
درسته یه روز تو کوه میرزای ما تنها بود…
عمر نادر بزرگ همش توی جنگ ها بود…
ولی الان ایرانی مظهر عشق و وفاست!
قلب زمین این روزا پر از قدرت و صفاست
ایران دروازه ی نور برای وصل خداست…
ایران مرکز عالم حقیقت ماجراست
ما عزم میرزاییم که در غیرت یعقوب لیثیم!
ما مثنوی دیوانه ایم که در نظم گلستانیم
ما غزلی قرآنی شده از حافظیم…
ما خشم صباحیم که در غرش نادریم…
ما شاهنامه ایم که در وسعت داریوشیم
در نظر بازی ما بیخبران حیرانند!
───┤ ♩♬♫♪♭ ├───
نظرات
هنوز نظری ثبت نشده. اولین نفر باش!