← موزیک
آهنگ دویار لواسون
2Yar

متن آهنگ
───┤ ♩♬♫♪♭ ├───
مث شاهی که ملکشو…
میبینه دلم دو تیکه شد!
دست من نیست آخه ببینیدش!
اون چشای بانمشکو…
همه چی ردیفه همیشه بات…
دوتا دیونه ی الکی شاد!
همه چی همونه که تو میخوای…
فقط بگو کجا دلت میخواد…
یهو بزنه شب شه…
آسمون واسمون پررنگ شه!
اصن همه چی خیلی قشنگ شه
چه شبی بشه وای…
یهو بزنه بارون!
یه جیپ قدیمی زیر پامون…
بزنیم بریم سمت لواسون…
چه شبی بشه وای!
دوتا نگا دوتا دل زیر نور ماه کامل…
یه چادر از این کوچیکاش…
خودم و خودت تو ساحل…
پای آتیش بشینیم یه سفر کیش بچینیم!
بعد شمال عزیزم خوبه جنوبو ببینیم!
───┤ ♩♬♫♪♭ ├───
نظرات
هنوز نظری ثبت نشده. اولین نفر باش!