← موزیک
آهنگ شاهین مهدوی لنگه یه بارونم
Shahin Mahdavi

متن آهنگ
───┤ ♩♬♫♪♭ ├───
چقد درده تو موندی با اینکه ولت کرده…
آخ که چقد دلتنگی نامرده!
چقد درده …چه کاری تنهایی باهات کرده…
بعدأ میفهمی چقد.دلتنگی آدمو پیر میکنه!
کاش هیچ جایی دلت گیر نکنه…ترو از زندگی سیر نکنه
لنگ یه بارونمو برات هرشب تو خیابونمو…
خودم نذاشتمو هیشکی ندید ،الان ازتو چقد داغونمو…
کش یکی بهت برسونه نمیکشم اصلا دلتنگیو نه!
چندسال زندگیم اصلا زندگی نیست بدجوری تو جنگ توام
اذیتم میکنه فکر و خیال این که کجایی الان پیش کی…
با اینکه نیستی هنوزم پای تو موندم مثه من میشه کی!
───┤ ♩♬♫♪♭ ├───
نظرات
هنوز نظری ثبت نشده. اولین نفر باش!