← موزیک
آهنگ لب کارون چه گل بارون آغاسی
Aghasi

متن آهنگ
───┤ ♩♬♫♪♭ ├───
لب کارون چه گل بارون…
میشه وقتی که میشینن دلدارون!
تو قایقها دور از غمها!
می خونن نغمه خوش لب کارون…
هر روز و تنگ غروب تو شهر ما…
صفا داره لب شط پای نخلها!
خوشه با جنگ و نی و ساغر و می
میشه با شادی و غم زمانه طی…
چه خوب و قشنگه…
لب کارون چه گل بارون!
میشه وقتی که میشینن دلدارون…
تو قایقها دور از غمها…
می خونن نغمه خوش لب کارون…
آخ تو چلچراغ آسمون پیدا میشه
سر پل تا نیمه شب غوغا میشه!
دسته دسته دخترون اهوازی…
میان بیرون از خونه با طنازی…
گیسوها پریشون همه شاد و خندون!
قد بلند و خوشگل همه رهزن دل
چه خوب و قشنگه…
لب کارون چه گل بارون!
میشه وقتی که میشینن دلدارون…
تو قایقها دور از غمها…
می خونن نغمه خوش لب کارون!
───┤ ♩♬♫♪♭ ├───
نظرات
هنوز نظری ثبت نشده. اولین نفر باش!