← موزیک
آهنگ مصطفی عابدینی کجایی تو
Mostafa Abedini

متن آهنگ
───┤ ♩♬♫♪♭ ├───
من دوست دارم رو صد بار!
زیر بارونا فقط گفتم بهت…
چجوری تونستی رد شی از همه…
خاطرههامون چجوری اومد دلت
بری نباشی دیگه با من…
دوره مسیر از تو تا من…
از تو فقط خاطرههاتن که باهامن!
بعد تو بارون…
منو پرتم میکنه سمت هوای تو…
یه جوری که دلم غش میره برای تو!
بدجوری تنگ دلم واسه خاطرههای تو
کجایی تو…
بعد تو بارون!
نمک روی زخممه، داره اثر میکنه…
حالمو از اینی که هست بدتر میکنه!
چشامو حتی زیر چترم تر میکنه…
کجایی تو…
کاش دوباره دستای تو وا کنن قفل درای بسته رو!
فکر تو حتی یه شب تنها نمیذاره من وابسته رو
آخه تو نیستی دیگه با من…
دوره مسیر از تو تا من…
از تو فقط خاطرههاتن که باهامن!
بعد تو بارون…
منو پرتم میکنه سمت هوای تو…
یه جوری که دلم غش میره برای تو
بدجوری تنگ دلم واسه خاطرههای تو!
کجایی تو…
بعد تو بارون!
نمک روی زخممه داره اثر میکنه
حالمو از اینی که هست بدتر میکنه…
چشامو حتی زیر چترم تر میکنه!
کجایی تو
───┤ ♩♬♫♪♭ ├───
نظرات
هنوز نظری ثبت نشده. اولین نفر باش!