← موزیک
آهنگ احمد آراد خانه ی آرامش
Ahmad Arad

متن آهنگ
───┤ ♩♬♫♪♭ ├───
من فقط به تو تکیه میکنم…
هرکسی بیاد هرکسم بره
مهربون ترین حالمو بپرس!
تا غمای من از دلم بره
من خستم از شلوغیای زندگی
من از زخمای بی هوا فراری
کاش میشد تا دوباره قایمم کنی!
از این دنیا و ادما فراری منتو…
یه نگام بکنی میفهمی
هر غمی از خودمم پنهونه…
عشق ینی اینکه هنوز میپیچه
از نفسات بوی تازه زندگی تو خونه!
جز تو کسی نمیتونه همیشه
از سر صبح نگرانم باشه…
با غم و غصه من غمگین شه
اون که اجازه نمیده دلم تک و تنهاشه
به تو بابا دلگرمی عادتمه…
تورو مادر دوس دارم با قلبم قبل همه!
خوشبختی دستاته که دستمه
───┤ ♩♬♫♪♭ ├───
نظرات
هنوز نظری ثبت نشده. اولین نفر باش!