← موزیک
آهنگ فرزاد فرمند کاش بشه
Farzad Farmand

متن آهنگ
───┤ ♩♬♫♪♭ ├───
آروم…
نم نمک خیس میشه خیابون…
دوتا عاشق…
دست تو دست با هم زیر بارن!
چقدر قشنگ این صحنه
چقدر دلم برات تنگه کجایی…
دیدی دوریت برام سخته!
دیدی این دنیا بی رحم کجایی…
کاش بشه باز دوباره ببینمت دورت بگردم
به چشات زول بزنم ناز بکشم درمون دردم!
چه شبایی که نبودی ببینی هنوز دلت با منه
بد خرابم میکنه هر جا کسی که از تو حرف میزنه!
هنوزم گوشه ی قلبم تورو دارم هنوزم…
باید اینجا تو غم دوریت بسوزم…
سر نشد بی عشق تو حتی یه روزم
کاش بشه باز دوباره ببینمت دورت بگردم…
به چشات زول بزنم ناز بکشم درمون دردم!
───┤ ♩♬♫♪♭ ├───
نظرات
هنوز نظری ثبت نشده. اولین نفر باش!