← موزیک
آهنگ فرشاد صادقیان جدایی تلخ
Farshad Sadeghian

متن آهنگ
───┤ ♩♬♫♪♭ ├───
تو که میخواستی بشکونی دلمو از اولش خب!
چرا اینجوری منو گره زدی به قلبت اینطور…
که من نگاهاتا ندارم تو عشقتو جایی ندارم…
اینو باید یادم بمونه که آدما وفا ندارن!
دلت کجا گیر کرد که رفتنت منو پیر کرد…
غم نبودنت پیشم دلم رو چه تسخیر کرد…
حالا که خوشحالی یکی دیگرو دوس داری!
یادت نره هیچ وقت به قلب من بدهکاری…
یه جای خالی تو قلبم همیشه ازت میمونه…
منو هرشب جای خالیت اتیش زده به قلب خونه!
که از این جدایی تلخ دل من شده دیونه…
از همه بریدم این بار که زخمتو یادم بمونه!
───┤ ♩♬♫♪♭ ├───
نظرات
هنوز نظری ثبت نشده. اولین نفر باش!