← موزیک
آهنگ حمیدرضا کاظمی غروب جمعه
Hamidreza Kazemi

متن آهنگ
───┤ ♩♬♫♪♭ ├───
وقتی آروم میرفتی…
تنهایی تو خیابون
منم تو یه جای خلوت!
میخوندم واست زیر بارون
حالا که بارون گرفته…
دلم از دریا گرفته!
بی تو این غروب جمعه…
حالم از دنیا گرفته
رفتیو مونده خیالت!
من موندمو عشق محالت…
بی تو این زندگی…
بی جونه و بیحس و حاله…
امون از درد بی دردی…
که هرچی شد با دل من شد!
تو رفتی و بعد رفتنت
غصه رفیق من شد…
غصه رفیقم شد غصه رفیقم شد
دلم تنگ میشه واسه هردوتامون!
واسه رقصیدن زیر بارون
واسه همه رویاهمون…
دلت شبا نگیره باز دوباره…
زندگیت ادامه داره…
نبینم چشات بیقراره!
───┤ ♩♬♫♪♭ ├───
نظرات
هنوز نظری ثبت نشده. اولین نفر باش!