← موزیک
آهنگ منصور فرهادیان دیوونه خونه
Mansour Farhadian

متن آهنگ
───┤ ♩♬♫♪♭ ├───
بگو بگو آره بگو دوسم داری!
دل بیقراره چه حسی رو من داری…
خوب تونستی توی قلبم خودتو جا کنی…
با ی خنده پای عشقو تو دلم وا کنی…
من که دلم رفت برات ی پا دیوونه خونس چشات!
رقص موهات چه تماشاییه تو دست باد
از تو و عشق قشنگت دور شه چشمای بد…
شدی دنیام تورو میخوام از الان تا ابد!
هر چی حال بده فاز غمه پس باشه بعد
زیر بارون توی خیابون بغلم کن فقط!
بگو بگو آره بگو دوسم داری….
دل بیقراره چه حسی رو من داری…
تو از کجا رسیدی که شدی ناجی قلبم آی فرشته!
که پادشاهیه قلبمو دیدم با چشام توو قصر عشقت…
تو با ی نیم نگاه سر قلبم چی آوردی نمیدونم…
منه دیوونه رو بیشتر ازین نکن دیگه خراب چشمت!
───┤ ♩♬♫♪♭ ├───
نظرات
هنوز نظری ثبت نشده. اولین نفر باش!