← موزیک
آهنگ مهدی اسحاقیان دیگه نیا
Mahdi Eshaghian

متن آهنگ
───┤ ♩♬♫♪♭ ├───
بیا بریم از یاد هم برا همیشه ماه من!
قشنگ ترین خاطرمی…
گفتی نمیشیم مال هم
تو هم دلت تنگ میشه یروز!
آخه نمیشه عشق بزور!
چقدر بهت گفتم بمون
گذاشتی این دله بشه خون…
راهمون از هم جدا شد
نیای دیگه سمتم دوباره تو!
گرفتی از من چشاتو
ببینی تو آسمون ستارتو…
یادته رفتی الان شده دلت تنگ
بعد تو هر شب من یجا تلپم!
گفتم به خودم میزنی یه زنگ
دلی که میشکونی نمیشه هیچ وقت تنگ
نشونم دادی تلخی و نامردی…..
تو نگاهت دیدم برنمیگردی
نیستی و سفید شدن موهام
کاری کردی با دلم که بگم دیگه نمیخوام!
راهمون از هم جدا شد…
نیای دیگه سمتم دوباره تو
گرفتی از من چشاتو…
ببینی تو آسمون ستارتو!
───┤ ♩♬♫♪♭ ├───
نظرات
هنوز نظری ثبت نشده. اولین نفر باش!