← موزیک
آهنگ حصین دی دلواپسی
Hossein Dey

متن آهنگ
───┤ ♩♬♫♪♭ ├───
از این دلواپسی ، تو وقتِ بی کسی…
بگو چی میدونی ، تویی که به کســــی!
فقط رکب زدی ، کردی هِی بدی
اما اون موند و نرفت با هر کسی…
حالا بگو بهم به کجا رسیدی
تو که عیبی رو تو خودت ندیدی!
بازم دنبال یه عشق جدیدی
چطور پیش وجدانت روسفیدی…
تو بی من زندگی کردی
ولی من صددفعه مردم
ببین ، انگاری تو این عشق!
فقط من چوبشو خوردم
تو بی من زندگی کردی…
فقط من ضربشو خورم
ببین بد کردی با این عشق
منم حسرتشو خوردم!
بخدا خستهم ، نزار چشم انتظاری
نزار بمونم با یادگاریایی که…
با عشق واسم جا گذاشتی!
حیف که اونقد که همیشه فکر میکردم
دوسم نداشتی
تو بی من زندگی کردی…
ولی من صددفعه مردم
ببین ، انگاری تو این عشق!
فقط من چوبشو خوردم…
تو بی من زندگی کردی
فقط من ضربشو خورم
ببین بد کردی با این عشق
منم حسرتشو خوردم!
───┤ ♩♬♫♪♭ ├───
نظرات
هنوز نظری ثبت نشده. اولین نفر باش!