← موزیک
آهنگ به تو نامه مینویسم طاهاس
Tahas

متن آهنگ
───┤ ♩♬♫♪♭ ├───
غلط کردم گفتم برو ببخشید که گفتم بری…
اگه خورد تو گوشت دستم یهو چون نمیخواستم از دستم بری!
کمبود توجه دارم که استوری میکنم سرم دستم…
کاشکی بودی میزدم گیتار و میپیچید تو اتاق صدای خندت
میره بالا ولوم ضبطم میکنم تاپتو بدون دستم
کاشکی که شبیه تو بشه یکمی چشمای بچم!
حیفه تازه شدی شبیه من تو…
یه گربه که تازه شده شبیه من گرگ…
همه ی اسنا کارمای میدونم که اخلاقای بدتم شبیه من شد!
به تو نامه مینویسم ای عزیز رفته از دست…
ای که خوشبختی پس از تو گم شدو به قصه پیوست!
───┤ ♩♬♫♪♭ ├───
نظرات
هنوز نظری ثبت نشده. اولین نفر باش!