← موزیک
آهنگ ارشاد بازپرس
Ershad

متن آهنگ
───┤ ♩♬♫♪♭ ├───
♫♪ بشین ببینم پسر تعریف کن♫
تعریف کردن نداره که شما احساستو بکشن چیکار میکنی
♫نمیدونم
ولی من میدونم طرفو قصاص میکنم ♫♪
قصاص میکنی بگو ببینم گوش میکنم
گوش کن پس♫
♫♪ با دست خالی از تو خونه اومدم بیرون
همینکه مرد بهتره تا اینکه به آبروم بزنه
♫رسیدیم به آخر قصم اول این کاره♫
میخوام قصه واستون بگم که خوابتون ببره ♫♪
♫اونا خیانت کارن من سنم بالا نیست
اونا با این سنم زدن موم سفید کردن
♫♪ به خودم اومدم دیدم جلو آگاهی ام♫
ارشاد خودمو معرفی کردم
♫من چپمم نی هرچی بشه تهش چیه اعدام
از زندگی الان من خیلی بهتره زندان
من کشتمشو عقده هامم روش خالی کردن ♫♪
♫هرکی ام ازم پرسید گفتم خوب کاری کردم
من اصلا خودم خواستم که منو اینجا میبینید
♫♪ من ردی تر از اونم که تو فیلما میبینی♫
بکش اعتراف از من که عاشق طنابم
جفتشونو چال کردم چون بودن رو اعصابم
♫کاش بودی میدیدی چجوری التماس میکرد ♫♪
یارو به دادنای بچگیشم اعتراف میکرد
همه مثل من نیستن بشینن جلوت پر رو♫
♫♪ جواب رو اعصابم رفتن یا کلاشه یا کلت
نمیشه تکونم داد وقتی پام به زمین بشه وصل♫
♫من اینجا باشم یا اون تو باز همینی که هست
اونا حقشون بود منم راضی ام به حکم ♫♪
غریبه بودم آخرا چون پیش غریبه نشست
♫♪ دلم بی جا شد عاشق ولی حقش نبود که
اینجوری بسوزه و بسازه و هرچی اومد سرش♫
♫این پسر کاری نکرد که از بچگیش این بود
زیر حرف زور نمیرفت حتی وقتی صد نفری زدنش ♫♪
♫دل بی صاحاب تو مگه سنگه یا آهن
بیخیال این پسر از جوونیش هیچ خیری ندید
♫♪ بزنید اعدامم کنید صدبار اعدامم کنید♫
ولی تورو خدا به مادرم چیزی نگید
یه جوری نگام میکنن انگاری مجرم ندیدن
ازم در میرن انقدر آدم بزدل ندیدم ♫♪
♫اون دلش بی رحم شدو منم شدم مثل دلش بی رحم
از دست پارم میترسید یا فیس ترکیدم
♫♪ میخواستم ببینم وقتی گیرم کیا دورم میمونن♫
آقای قاضی من حکممو خودم میدونم
آقای قاضی من زندگیمو باخت دادم
♫خیلیارو سرجاشون نشوندم که وایسادم ♫♪
آقای قاضی ردی تر از من ندیدی
تعجب میکنی که من نمیگم ببخشید♫
♫♪ اگه مادرم بفهمه به آتیش میکشم
حتی اگه ده نفری دستو پاهامو ببندید
آره بخندین♫
♫آره بخندین که حال من خندیدنم داره
با اینکه آب از سرم گذشته هی نگاتون میکنم ♫♪
♫میبینم آدم لاشی ارزش جنگیدن نداره
این روزگار میخواد که من بشم بچه لات♫
مادرم نبینم تو همی آخه چشم کف پات
♫♪ با سنگ میزنن هرچی فحش زشته میدن
عیبی نداره دارم تاوون عشقو میدم♫
♫وقتی که درد میکشیدم حتی خدا هم نبود
خودم خواستم بمیرم چون به درد دچارم هنوز ♫♪
انقده خستم از این دنیا و آدماش♫
♫که خودم زدم به چهار پایه و افتادم تموم
───┤ ♩♬♫♪♭ ├───
نظرات
هنوز نظری ثبت نشده. اولین نفر باش!