← موزیک
آهنگ مهران عظیمی نژاد بسه بارون
Mehran Aziminejad

متن آهنگ
───┤ ♩♬♫♪♭ ├───
با چش خیس و بارونی که پاک میکنه اشکای منو…
هرچقدم که بباره نمیتونه بشوره غمهای منو!
هی قدم میزنمو با خودم فک میکنم…
بعد رفتنت حال و روز من چی میشه…
ها چی میشه بدون شال و کلاه!
خیس بارون پره از حسرت و آه…
هرچی گریه میکنم این دلم آروم نمیشه بسه بارون
نمیبنی مگه یه چشم اشکه یکی خون!
بسه بارون نمیبینی مگه ندارم تحمل…
دیدن عشقمو با اون…
یا میبینی و به رو خودت نمیاری و هی میخوای بباری!
بسه بارون چرا تنهام نمیزاری…
یخ زدم اینجا کسی به داد من نمیرسه!
تنم از سرما دیگ جونی نداره…
به خودم امید میدم زنده بمونم…
این یه درده ک درمونی نداره بسه بارون!
───┤ ♩♬♫♪♭ ├───
نظرات
هنوز نظری ثبت نشده. اولین نفر باش!