← موزیک
آهنگ تیوان بند بارون
Tiwan Band

متن آهنگ
───┤ ♩♬♫♪♭ ├───
نمه نمه از دستم داری میری وای!
نمه نمه بارون زد تو خیابونا!
غم من تنها رو میبری از یاد…
نمیبینی اشکامو…
بدون تو این پاییز چه غم انگیزه بدون تو!
من برگام داره می ریزه بدون تو…
آزوردم من کم آوردم خاطره هام مردن…
داری بارون و با خودت میبری…
آخه بارونی که برام خاطره ساخت!
داری آروم و آروم از پیش من میری…
آخ عجب لحظه ی بی رحم و نفس گیری…
این دل و با هرچی بوده کندی بردی با خودت!
روحمم از این تنم به خاطرت جدا شده…
بارون و بذار بمونه شاید اشتباه شده…
آخه بارون باعث این عشق بین ما شده!
داری بارون و با خودت میبری…
آخه بارونی که برام خاطره ساخت…
داری آروم و آروم از پیش من میری….
آخ عجب لحظه ی بی رحم و نفس گیری!
───┤ ♩♬♫♪♭ ├───
نظرات
هنوز نظری ثبت نشده. اولین نفر باش!