← موزیک
آهنگ سجاد چاوشی برف سال بعد
Sajad Chavoshi

متن آهنگ
───┤ ♩♬♫♪♭ ├───
واسه درمون دردم با یه درد دیگه خو کردم!
با زخمی تازه زخمای قدیمیمو رفو کردم
یه پاییزم که قلبش زیر پای شهر افتاده…
یه دیوونه که به هرکی رسید از راه دلداده
به هرکی رنگ شالش رنگ شالت بود ، دلبستم!
به هرجایی که باهم رفتیمو حالا خیالت بود ، دلبستم…
بگو آغوش کی اندازهی من دست و دل بازه…
کی وقتی سردته دستاش برات تنپوش میسازه
سرم از تو پره باید بکوبم توو دل دیوار!
شاید خالی شدم از تو از این رویای بیتکرار…
تو رو آخ که تو رو ، باید چرا رفتی
بیا این حسرتای کهنه رو ، از رو دلم بردار!
دو رد پا روی برف بیابونم…
که رفتی رفتمو ، با گریه میخونم
یه ابرم که میرم با…
برف سال بعد برگردم!
میگن پشت سرم حتما
یه دیوونم یه دیوونم…
───┤ ♩♬♫♪♭ ├───
نظرات
هنوز نظری ثبت نشده. اولین نفر باش!