← موزیک
آهنگ یزدان نجاریان بادبادک
Yazdan Najjarian

متن آهنگ
───┤ ♩♬♫♪♭ ├───
دستتو ول کردم اما تو اینجا بمون…
تنهایی نمیتونیم باهمه آیندمون
جورچین عشقو باز با تو من میچینمش!
غم توی چشمتو قبل تو میبینمش…
ماه کامل نشد ستاره افتاد پایین…
هیچی اینجا خوب نیست تو خودت برگرد ببین!
خنده هامون بغضی شد بادبادک هوا نرفت!
دعای من بودی و دعاهام بالا نرفت…
قلب اقیانوس من یه شبه کویر شده…
رفتی و نمیتونم قلب من پاگیر شده!
توی شب رفتی و من بعد تو شبگرد شدم
گل سرخم بودی و بعد تو من زرد شدم…
ماه کامل نشد ستاره افتاد پایین…
هیچی اینجا خوب نیست تو خودت برگرد ببین!
خنده هامون بغضی شد بادبادک هوا نرفت…
دعای من بودی و دعاهام بالا نرفت!
───┤ ♩♬♫♪♭ ├───
نظرات
هنوز نظری ثبت نشده. اولین نفر باش!