← موزیک
آهنگ کیوان کیا بد بودم
Keyvan Kiya
متن آهنگ
───┤ ♩♬♫♪♭ ├───
اگه کاری کردم من ، بد بودم
تو بگو چی کار کردی بام
تنهام گذاشتی ، از پا در اومد
اون قلبی که ترو میخواست
تو همونی بودی ، که دلم تورو جدا میزاشت
هر شب ، تو اسمون از خدا تورو میخواست
بارون دردمو تو خیابونا میدونه
هر وقت دلم میگیره مث چشام میمونه
بعدتو فک میکردم ، هر چی بیشتر که میگذره از یادم میری
ساده بودم ، باور میکردم میگفتی بم هیچوقت نمیری
توی چشمام کلی حرفه ، اما نمیخونی
چی گذشت این روزا بهم چی شنیدم نمیدونی
تو همونی بودی ، که دلم تورو جدا میزاشت
هر شب ، تو اسمون از خدا تورو میخواست
بارون دردمو تو خیابونا میدونه
هر وقت دلم میگیره مث چشام میمونه
───┤ ♩♬♫♪♭ ├───
نظرات
هنوز نظری ثبت نشده. اولین نفر باش!