← موزیک
آهنگ فرزاد آذریون ازت ممنونم
Farzad Azarioun

متن آهنگ
───┤ ♩♬♫♪♭ ├───
داره از چِشم تو حسرت می باره…
حسودی کردنم اندازه داره…
تو که بودی همیشه عشق کم بود!
تو رفتی تا من عاشق شم دوباره…
قرار نیس تا همیشه جُفت باشیم
یه عاشق در حقیقت خیلی تنهاست
سوالت یه جوابِ ساده داره…
چرا عاشق شدم چون که دلم خواست!
ازت ممنونم که ترکم کردی رفتی…
خودت رو از خودم کم کردی رفتی
ازت ممنونم بدونِ یادِگاری!
یه شب خواستی من و تنها بذاری…
کنارت جادّه ی بیراهه ها رو…
دُرُست مثلِ کفِ دستم شناختم!
مگه من با تو اصلاً تیم بودم؟
چه فرقی می کنه بُردم یا باختم؟
هنوز دیوونگی هام و ندیدی
نشونِت می دم این روزا جُنون و…
من و تو اصلش این شکلی نبودیم
چقد دنیا عوض کرد هر دومون و…
ازت ممنونم که ترکم کردی رفتی!
خودت رو از خودم کم کردی رفتی
ازت ممنونم بدونِ یادِگاری
یه شب خواستی من و تنها بذاری!
───┤ ♩♬♫♪♭ ├───
نظرات
هنوز نظری ثبت نشده. اولین نفر باش!