← موزیک
آهنگ احمد فیلی آینه
Ahmad Feily

متن آهنگ
───┤ ♩♬♫♪♭ ├───
اون چشمات یه منظومه ی ناب بود..
حسم به تو عشقم از اون حسای کمیاب بود!
یادمه میگفتی که بی تو نمیتونم…
بگو چی شد یهو بی رحم چرا اینقدر ازت دورم…
کاش میشد اینه ی اتاق تو بودمو همش تورو میدیدم!
هنوزم از رو عادت گل برات میچینم…
پشت این پنجره منتظرت میشینم!
غرورم رو قربونیه چشات کردم…
دلمو به تو شاد کردم اصلا تو این حالا نبودم!
───┤ ♩♬♫♪♭ ├───
نظرات
هنوز نظری ثبت نشده. اولین نفر باش!