← موزیک
آهنگ هاتف عطرت
Hatef

متن آهنگ
───┤ ♩♬♫♪♭ ├───
یکی بود میگفت دوسم داره…
واسم آروم نداشت…
یکی بود میرفت جونش واسم!
با اینکه بود دورش از ما بهتراش
حالا چی شد یهو دورمون زد
شدیم واسش یه شبه بد!
دیگه بریدم از همه شاید عشقت
قید خودشو زد
رفتی و عطرت مونده روی شالت…
تو دلم نمیشم بی خیالت…
هر جا هستی بی من بهت خوش بگذره!
مهم اینه واسم که تو خوبه حالت
یکی مث من زیر نور شب…
منتظر تو موند بگی حالت و به من
یکی مث تو بی خیال من…
سخت اومد تو دلمو به آسونی دلو کند!
تو رو نبینمت دق میکنم…
یه گوشه تو اتاقم هق هق میکنم
کاش یه بار دیگه دلتو بدی من…
اونو عاشق میکنم!
───┤ ♩♬♫♪♭ ├───
نظرات
هنوز نظری ثبت نشده. اولین نفر باش!