← موزیک
آهنگ حسین آریان اسیر
Hossein Ariyaan

متن آهنگ
───┤ ♩♬♫♪♭ ├───
هرچقدر که بد باشی بازم میخوام تورو…
بگو چقدر گذشت از اون روزی که من!
بدون تو شدم شبیه یه غروب جمعه من..
میخوام بگی چجوری شد که عشقتو ازم برید
ببین کارمون اخه به کجا کشید…
چقدر دلم شده شبیه یه اسیر دل منه ناامید…
دنیا رو دنبالت میگردم شاید ک پیدا شی!
شاید که تو باشی تو خوابم شاید بازم باشی…
رویای دور از فکرامی تویی ک دنیامی…
تویی که تو عکسهایی دوتایی همیشه باهامی
چه عشق کوتاهی
میدونم ک نمیدونی دلم چقدر واست تنگ شده!
فاصله قسمت شده بی تو همه چی بد شده…
با تو رو ب رو شدم بین این همه ادم!
از همه واست گذشتم دل به تو دادم …
کاش بره یادم
───┤ ♩♬♫♪♭ ├───
نظرات
هنوز نظری ثبت نشده. اولین نفر باش!