← موزیک
آهنگ ابی دولابی آلزایمر
Ebi Dolabi

متن آهنگ
───┤ ♩♬♫♪♭ ├───
خوب یا بد ، هر چی گذشت…
تموم شدش همش ، رفتم پی کارم
دوست ندارم ، رفتی دورات رو زدی!
چی شده باز اومدی ، کور خوندی من باتم…
شدم دیگه ادم!
کاش میشد ، فقط ببینم که دلت با منه…
منو اصلا پس نمیزنه هه…
هر چی بشه اون فقط واسه منه…
بگو با غمت چی کار کنم ، چجوری فرار کنم ، از این همه خاطره!
یه الزایمر قوی میخواد ، فراموش کردن کارت ، نمیشه یادم بره…
سکوت من پر فریاده ، حرف تو دم زیاده ، ولی میریزم تو خودم!
برو هر جا میخوایی ازادی ، توهم که حذب بادی ، حیف من که عاشقت شدم
هرکاری کردم نری ، ولی عقل از سرت پرید…
خودت خراب کردی ، تو خیلی بد کردی…
زدی تیر اخرو ، همه رویاها مونو نقش بر اب کردی!
تو خیلی بد کردی…
کاش میشد ، فقط ببینم که دلت با منه…
منو اصلا پس نمیزنه هه!
هر چی بشه اون فقط واسه منه…
بگو با غمت چی کار کنم ، چجوری فرار کنم ، از این همه خاطره
یه الزایمر قوی میخواد ، فراموش کردن کارت ، نمیشه یادم بره…
سکوت من پر فریاده ، حرف تو دم زیاده ، ولی میریزم تو خودم
برو هر جا میخوایی ازادی ، توهم که حذب بادی ، حیف من که عاشقت شدم!
───┤ ♩♬♫♪♭ ├───
نظرات
هنوز نظری ثبت نشده. اولین نفر باش!