← موزیک
آهنگ سامان زند اگه میشد
Saman Zand

متن آهنگ
───┤ ♩♬♫♪♭ ├───
اگه به من باشه…
میگم تموم ساعتا وایسن!
همه برن فقط تو باشی و من…
زمین بشه بهشت ما دوتا
من بشم آدمت تو بشی حوام!
اگه به من باشه میگم…
چشات باشه خورشیدم…
موهات درخت بیدن!
منم بارونت میشم هی میبارم هی میبارم
اگه می شد چی می شد…
شبیه مون کی می شد…
نمی رسید کسی به گرد پامون
حالا که دوریم از هم…
فقط مجبوریم از هم!
همش رویا بسازیم زیر بارون…
دلتنگتم دروغ نمیزنم زمین!
باور نمیکنی خودت بیا ببین…
حال منو تو این چاردیواری…
زنگ می زنم بهت!
ممنون میشم گوشیتو برداری…
اگه می شد چی می شد…
شبیه مون کی می شد!
نمی رسید کسی به گرد پامون…
حالا که دوریم از هم
فقط مجبوریم از هم…
همش رویا بسازیم زیر بارون!
───┤ ♩♬♫♪♭ ├───
نظرات
هنوز نظری ثبت نشده. اولین نفر باش!