← موزیک
آهنگ علی نواب دو دلم
Ali Navab

متن آهنگ
───┤ ♩♬♫♪♭ ├───
دلتو زدم زود!
دل تو از سنگ بود…
شب و روز جنگ بود!
همونم قشنگ بود
میشدی ازم دور…
ستاره ی کم نور
اسمونم بی رنگ بود!
ولی همونم قشنگ بود…
اسمونمو سياه ميكني داري چيكار ميكني با دلم….
منو تنها میزاری میگی حرفی نداری حالا دو دلم!
اسمونمو سياه ميكني داري چيكارميكني با دلم…
دلت تنگ میشه توام واسه من آدمای دورت تا برن!
گفتم دلمو میدم دست اون چشات!
مثل ما به هم هیشکی نمیاد…
هر چی بشه هر کی هر چی بگه…
من تورو دارم تو منو داری به جاش!
گرفتم دستای سردتو با دلم…
گفتم نری گفتی بی تو من کجا برم
اصلا تو جا من…
چی میشه واقعا…
بعد تو حال من!
───┤ ♩♬♫♪♭ ├───
نظرات
هنوز نظری ثبت نشده. اولین نفر باش!